بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/12/07 - 14:46
  • - تعداد بازدید: 1168
  • - تعداد بازدیدکننده: 1108
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آیین تجلیل از سرآمدان و نخبگان علمی استان البرز در سال 1401 برگزار می‌شود.

مراسم تجلیل و تکریم سه نفر از سرآمدان علمی استان البرز با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی، رؤسای محترم دانشگاه‌های استان و شاگردان این اساتید روز دوشنبه 15 اسفند در پردیس کرج دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد نخبگان استان البرز رییس بنیاد نخبگان استان البرز با اشاره به اینکه مفاخر و مشاهیر یک جامعه، پشتوانه فرهنگی و بیانگر هویت قومی و ملی آن جامعه هستند افزود: با هدف ارتقا و تعالی فرهنگ و ارزش‌های اجتماعی و همچنین تقویت خودباوری و اعتماد به نفس ملی برای آحاد جامعه و به‌خصوص قشر جوان و نوجوان بنیاد ملی نخبگان برنامه‌هایی را در قالب تجلیل و تکریم از سرآمدان و نخبگان برنامه ریزی و اجرایی می‌کند.

محمد نبیونی اظهار داشت: بنیاد نخبگان استان البرز در سال جاری با درخواست کتبی از موسسات تحقیقاتی و دانشگاهی استان البرز اطلاعات افراد کاندیدا به عنوان سرآمد علمی را دریافت و پس از بررسی و ارزیابی اطلاعات دریافت شده در جلسه ای با حضور اعضای شورای علمی بنیاد نخبگان استان البرز و چند تن از سرآمدان علمی سال‌های پیش سرآمدان علمی سال جاری را منتخب و معرفی نمودند.

ایشان بیان داشت: در سال 1401  جناب آقای دکتر غلامرضا اسلامپور عضو محترم هیأت علمی دانشگاه خوارزمی، جناب آقای دکتر محمد پازوکی، عضو محترم هیأت علمی پژوهشگاه مواد و انرژی و سرکارخانم دکتر مریم هاشمی، عضو محترم هیأت علمی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی ایران به عنوان سرآمد علمی استان برگزیده شدند.

وی در پایان از علاقه‌مندان، شاگردان و همکاران سرآمدان علمی برگزیده برای حضور در مراسم تجلیل و تکریم با هدف برگزاری برنامه‌ای شایسته و در خور شأن این عزیزان دعوت نمود.

گفتنی است آیین تجلیل از سرآمدان علمی استان البرز با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی، رؤسای محترم دانشگاه‌های استان و شاگردان این اساتید روز دوشنبه 15 اسفند ساعت 10:00 الی 12:00 در محل سالن غدیر، دانشکده ادبیات دانشگاه خوارزمی واقع در کرج برگزار خواهد شد.

برای دریافت فایل باکیفیت پوسترهای برنامه اینجا کلیک نمایید

  • گروه خبری : گروه های مطالب,گروه های محتوا,SlideShow,گفتگو,یادداشت
  • کد خبر : 164582
کلمات کلیدی
مدیر البرز
خبرنگار

مدیر البرز

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید